Tuesday, February 27, 2007

我的初吻

一個平平無奇的星期五晚上,在北角碼頭的海旁。

我和她兩個人穿著校服並肩而行,在長椅上停下來
阿 C : "柏,我同你一齊幾耐?"
"今日已經是 3 年零 8 個月多 9 日 5 小時 21 分............"
阿 C : "咁你鐘唔鐘意我呀?"
"鐘意,你是我第一個鐘意的人!"
阿 C : "是咩?但點解你咁耐都無 ........."
"無咩?"
阿 C : "無同我 Kiss !"
"..................."
阿 C : "其實你係咪介意我之前鐘意過人,同人 ......k..i..s..s.. 過"
見到阿 C 已經開始有眼淚流出來 ,心覺得痛起來
"唔係..........我只係.........."
阿 C : "只係乜野 ar ...........你講啦,我可以為你改"
"我怕.............我 kiss 得好差,我咩都唔識,驚你唔鐘意"
見到面如死灰的她開始有點氣息,我明白這個 kiss 對她的重要性
阿 C : "唔緊要嫁,我好驚你唔鐘意我所以唔同我 kiss 呀"
看見她閉上眼向我迎面 kiss 過來我將左手掃著她的長髮,右手托著她的臉頰輕輕地吻上她的唇,這就是所謂的女兒香嗎?經驗豐富的她竟然震起上來?是因為我的處子之吻嗎?看著她閉起雙眼的陶醉,不感令我的心房暖了一下雖然短短的一個吻只是數 10 秒,但是時空彷佛過了一輩子初吻就是這麼平淡、溫柔
阿 C : "柏,開唔開心呀你"
"好開心呀,你呢?"
阿 C : "你開心就好啦,希望你的初吻有美好的回憶"
心中欣喜她 kiss 的時候無打開雙眼,真的怕她看見自已雙眼中的空洞
阿 C : "柏,頭先你合埋對眼有無咩影像出來呀?"
"有呀,你個幸福樣囉"是的,你的樣子真是好幸福,一直都是我的眼前。

~ End ~

3 Comments:

Blogger CK said...

哈哈,你開眼咀?鬼馬呀你!

10:52 AM  
Blogger Gideon said...

我覺得.. 呢篇.. 好得。
你地都好早拍拖喎,仲好禮貌
拍左三年先....

7:07 AM  
Blogger VC said...

but...

謝斯柏賀維士
Age: 13
Gender: Male
Astrological Sign: Libra
Zodiac Year: Rooster

you started at 10 yrs old?

9:48 AM  

Post a Comment

<< Home